I can do it!

Vad det blev för något att äta? Pop corn, men det hade varit gott med en Magnum oxå. Alltså en glass istället för pop corn. Men jag är hungrig nu igen, det finns inget stopp! Förbereder mig mentalt för imorgon av någon anledning? Jag vet ju att jag klarar det, sista milen är platt, första milen är kuperat. Så är första gjord så är den andra lätt! Det bästa av allt är all mat man kan trycka i sig efter träningen under dagen och drickan när man har plågat sig själv i 2h. Att dricka något kallt är fantastiskt gott eftersom vattnet och energidrycken man har med sig blir lite ljummen, inte alls gott!! MEN NU, lite musik sen en efterlängtad vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0