i have a dream

Här lyfter vi inga fingrar i onödan. Helst utav allt så ligger jag (och vi) så stilla vi bara kan i solen, för att dagen ska bli perfekt tar vi oss ner till vattnet och lägger oss på bryggan. Än är inte Hanna ledig, men om vädret håller i sig så kan vi ta vårat pick och pack och gå den korta,korta biten ner till vattnet. Sommar.
 
I övrigt så fortsätter jag att simma upp till ytan, tränar (bästa psykologen, man rensar hjärnan!) och solar när solen hittar till Karlstad. Jag passar även på att förverkliga lite drömmar, när jag inte jobbar här hemma. Idag va en ledig dag, då togs ett mycket bra beslut. Synd att jag bara säger A men inte B, för er som är nyfikna! Men jag har upptäckt att livet är hårt ibland, lite för hårt.
 
 
oh, Nike med snygga färger. Jävligt snyggt! Must have!
 
 
bli människa och måla naglarna igen vore! känner mig naken
 
ligga på stranden, gå ner till turkost vatten, drömmen just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0