as usual

Det värsta med att sova med öppet fönster är ljudet av fåglar och flugor/humlor/getingar. Dom har en tendens att låta mycket högre på morgonen och kvällen, MYCKET störande!

Jag är tröttast i världen, ont i ögonen och sen vet jag inte? Beror på allergi med all säkerhet. Mamma får köpa ögondroppar imorgon så jag överlever kommande månader! Annars så väntar jag oxå till på lördag, ska bli så fantastiskt underbart. Allt blir som vanligt. Tror jag ska hänga som en koala på henne när hon kommer hem.... Hehe :)

Men nu sova, imorgon väntar morgonlöpning sen har SMHI lovat fint väder oxå ska jag till stallet. Sen baka nåt till mamma (som ska ätas på en studentmottagning. Hej nervös!).
GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0