Återförening

Något som slog mig igår var att en av mina bästa barndomsvänner och som vi även bor granne med kommer hem från USA. Hon var varit där sedan i Augusti och kommer som sagt hem nu på Lördag. Jag kan inte hjälpa att vara lite nervös, men ändå ska det bli så himla skönt att se henne igen. Framförallt att höra massor om vad hon har varit med om.

Det är en sån sak som jag aldrig skulle våga göra, inte så länge som jag går på gymnasiet i alla fall. Det känns väldigt läskigt. Jag som är hemmakär skulle nog dö efter 2 veckor eller något liknande. Sedan går man miste om mycket när man inte är hemma, även om man får uppleva så mycket roliga saker och sedan är det ju en otrolig upplevelse kan jag tänka mig. Det ska bli väldigt roligt att träffa henne igen i alla fall. VÄLDIGT roligt! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0