den stora frågan

borde absolut inte känna såhär nu, men helvete vad det hade suttit fint med lite godis nu. Eller rättare sagt lite choklad! Men jag har fyllt upp mig med mat och, ja, frukt och bär!!
 
Den stora frågan är nu, vad ska jag göra imorgon? Promenad blir det, men sen? Köpa godis? Chilla gärnet framför teven? En sak är ju klar och det är att jag ska sova, helst längre än halv 8. Kanske slår till med sovmorgon till 9? (ja, jag har dåligt tålamod och är rastlös) Sen så en sak till, det börjar ringa i klockan för Liseberg. Det borde vara dags snart, börjar få abstinens! Det löser sig nog!
 Kom på att jag ska till banken på måndag, kul va? Tror jag ska klämma in en synundersökning också, läskigt. Funderade en sekund på tatueringstid också, men får tänka över det lite. Behöver ju inte göra allt på en dag!
 
 
måste titta igenom varvetbilderna ibland. Bra känsla!
 
 
eh, hehhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0