detaljerat


bra dag, började med träningspass som följdes av besök på sjukan. Därefter blev det glass med Fredrik & Hanna, gott! Sen så hängde vi lite hos Fredrik, och Hanna bjöd på mat. Blodpudding blev det och efter några om och men (från Hanna) så blev det gott! Nu vet jag vem som ska få göra maten i framtiden ;-)

Ja, sen fortsatte dagen med att gå till sjukan igen för nu skulle Karl få åka hem. Nu funderar jag på om jag ska träna imorgon, eller rättare sagt om jag ska springa och sen kötta lite spinning. Tror det blir så, för då kan jag ta en tur till Bergvik när jag är klar och köpa mig en påse godis. Har jag tur så har gymmet kvar sallader från idag, halva priset med lika jävla goda. Stallet imorgon oxå, sen ligga i sängen! Bra dag. Bra planering Elin. BRA!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0