Förstår inte...?

Ja, det är ju som sagt ingen idé att skriva nåt när man inte kan ladda upp bilder från mobilen. Så ja, inga nya bilder och då känns detta med bilder onödigt. 
 
Men livet rullar på, känner mig måttligt irriterad vid tillfället. Det finns vissa störningsmoment här i livet. Men jag tror att jag ska försöka lämna huset på fredag för lite träning och god lurre i stan. Sen kanske en synundersökning om jag vågar, är lite lätt nervis (nej, det ska inte stå nervös). Vi får se vad vädret blir här imorgon, för än så länge har det varit SÅ JÄVLA DÅLIGT. Lämnar snart Sverige, på riktigt. Man slipper ju käka massa glass iallafall, inte för att jag har varit så sugen på glass. Magnum är inte den största favoriten direkt. Helst av allt ska det vara kulglass typ. Så man kan välja olika smaker och sånt, italiensk glass är gott! Förstår mig inte på folk som trycker i sig glass efter glass på sommaren och blir tjocka. Rör på er eller tänk på vad ni stoppar i er! Sen har vi dom lyckliga som kan trycka glass (och allt annat) men ändå vara redo för beachen. Men, man ska ju alltid tänka på sitt inre. Käkar (och dricker) man bra, så blir man snygg!!! (finns ju såklart dom som det inte alls syns på, men ni förstår hur jag menar och vad jag vill komma fram till)
      Blev långt detta, nu ska jag sova sen imorgon väntar gräsklippning och säkert städning. Börjar dagen med bästa frullen som består av melon och jordgubbar. Härligt med vilodag!! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0