Slut som artist

Kan man lugnt säga, 23.00 la jag huvudet på kudden. En lång dag men jag har fått mycket gjort känns det som och imorgon kommer dagen springa förbi, typ. Först träning sen student (nu är det nåt kioskmongo som ringer hit och inte fan orkar jag gå upp!) och ja, sen kommer jag vara dödstrött.

Idag, exakt idag, är det ett år tills att jag får springa ut ifrån skolan och aldrig mer återvända dit. Längtar. Alla som säger att man längtar tillbaka till skolan, det kommer inte hända mig. Men däremot kan jag gå med på att man kanske saknar rutiner och träffa bra människor varje dag!? Ja, nu är det dags att sova och jag orkar inte lägga in nån bild till inlägget men hoppas inte att jorden går under för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0