trampa på, ett & två

Efter en hemskt dålig dag så laddar jag för sista veckan i skolan med att vara ledig. Vad jag gör på min lediga dag? Tränar. 07.00 sitter jag på spinningcykeln och 07.50 ungefär står jag på löpbandet. Spinningen för att inte belasta knän och fötter så förjävligt, men även för att hjärtat ska få jobba. Får se imorgon hur det känns på löpbandet, för känns det bra så har spinningen gjort sitt jobb. En till två gånger i veckan på cykeln gör mycket, men man får akta sig för motståndet, för jag vill inte ha för stora muskler... Ska till skolan för att hämta böcker oxå (tömma skåpet)!

Men, dags att sova. Uppstigning 05.45 imorgon! Alltid redo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0