ytterligare vuxenpoäng

Tog ytterligare ett kliv in i vuxenvärlden idag på banken. Nytt kort och dosa, nu jävlar ska de beställas kläder som aldrig förr på Nelly.......... Eller?!? Nej, jag ska hålla i pengarna och inte köpa massa onödigt typ som massa kläder.

Annars så överraskade jag och Emma världens bästa k-berg med en lurre på stan. Grymt trevligt! Sen kikade vi i lite affärer och gick och sa att godis är väldigt gott, sen dreglade vi över godiset i diverse affärer.

Ett stopp på Ica och några godisar senare så ligger jag i sängen. Nu är det dags för unga läkare sen ska jag sova (pensionärsvarning)!!!!!! Ni måste se bilden, vem fan har strumpor i ballerinaskor och sandaler?!! Okej om de är typ strumpbyxor och det passar till tillfället, men herregutt alltså. Banken är ett udda ställe!


Kommentarer
Postat av: K-Berg

Haha! Alltså tusen tusen tack för igår! Ni är för söta! Längtar så till mysig picknick! :)

2012-06-02 @ 10:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0