beställning

Ligger för första gången framför tvn, på tre dagar! Inte ens en promenad har jag varit på idag, kan bero på att solen inte har varit framme så mycket. Det va först nu som den kikade fram mellan molnen.

I övrigt är jag lite trött och ganska så orkeslös. Jag har städat idag oxå, min extremt pedanta sida visade sig. Ska nog hämta nåt att äta nu, sen ska jag ringa pappa och lägga en beställning. Det går åt mycket hallon, äpple, honungsmelon, halstabletter och cola... Hehe (fast nu vill jag bara föräta mig på godis, men det ska jag inte göra!! Är lite sugen på att baka nåt, för att äta nåt som både luktar och smakar gott! Men nää, det är onsdag och inte lördag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0