dåliga dagar....

Dagen har gått fram och tillbaka hela dagen, från bra till dålig och så. Ibland får man helt enkelt bara vara och alla har ju dåliga dagar. Borde även säga att jag sällan är arg och visar det!!

Blev lite godis förut, har endel kvar. Blir bra till senare tillfälle om jag vill ha. Något som är bra mitt i allt detta dåliga är att vädret denna veckan ska bli bra (undantag imorgon när det ska blåsa. Jag hatar blåst!). Till helgen ska de inte blåsa så mycket så då blir det milen, helt klart! Även fast jag älskar att springa i regn så är det obeskrivligt skönt när det börjar bli varmt när man springer, efter en lång kall vinter!!! Nu ska jag titta på tv, sen sova. Har beställt väckning till imorgon. Lyx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0