den är min!


hmm. efter att ha ätit frulle i soffan och ja kikat igeom internet så ser jag att det ligger choklad i soffan. INTE BRA. jag har absolut ingen diciplin på mig själv ibland och en ruta marabou slank ner i magen.

Fint väder ute idag och jag ska pallra mig iväg till stallet om en stund. Sen så ska jag äta köttfärs till lunch, från när övriga familjen åt tacos igår. Va sjukt sugen på det igår, så DÖ den människan som äter upp det innan mig eller gör nåt annat med den. DEN ÄR MIN!

Så, ja. Stallet är enda planen för idag, det känns som om det är lördag, sjukt jobbigt. MEn som tur är så är jag ledig imorgon, då blir det en liten löprunda på morgonen tror jag, plugg och stallet. Sen drar helvetet igång i 4v. Sen är det lov igen :)

image description
åh gud, ser ju lagom jobbigt ut när man ser det såhär.... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0