en liten...


låg och läste igår på mobilen, ni vet hur det blir när man googlar nåt?! Tillslut så fastnar man och blir inne i det till 100%, det som är bra med det är att man blir sjukt trött, sådär som när bokstäverna flyter ihop med varandra. Jag blev trött kan jag lova och somnade nästan direkt när jag la ifrån mig mobilen. Mycket trevligt!

Ska snart gå iväg till stallet så att jag kommer hem i tid. Av någon anledning så går det mycket snabbare att vara i stallet på helgen?! Ska bli skönt att komma ut lite, sen så ska jag nog åka och köpa mig en liten candy bag tror jag?! En liten får det bli med det godaste, får behärska mig med innehållet. Det blir ju lätt för mycket. Känns ju bra att det är min lilla egna lördag idag.
Ska bli skönt att tvätta håret sen också, har baconhår nu. Medvetet har jag inte tvättat håret på några dagar, för att det ska få "vila" lite. Behövs ibland. Sluttjatat, ha en bra dag!

image description
är lite omotiverad för träning, kanske kan detta få mig att ändra mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0