Flywire

Idag va vi ute på vårat sista äventyr, jag och mina bästa vänner. Kan tyckas konstigt att jag säger att dom är mina bästa vänner. Men visst minns ni era första skor ni kunde knyta helt själv? Ni minns ju med all säkerhet eran första kyss??! (vem gör inte?). Det jag vill komma fram till är att när man gör något för första gången så bär man alltid med sig det. Jag har betalat drygt 1000 härliga svenska riksdaler för mina bästa Nike flywire. Vi har gjort mycket tillsammans, sprungit min första mil(och massa andra mil), gjort MÅNGA både bra och dåliga pass tillsammans och dom har varit min terapi i ett år, typ! Men nu ställs dom lite åt sidan för att (förhoppningsvis) göra plats åt ett par nya fina skor.
Vi, jag & "dom nya" kommer minsann göra mycket tillsammans. Väldigt mycket! (fint inlägg om ett par skor. Hahha!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0