heeelt sjukt

Jahapp, dags att komma tillbaka till rutinerna igen i 4 veckor. Börjar med en rivstart imorgon, första gången på gymmet på ett bra tag sen dagen i skolan och efter det ska jag titta på lite skit på stan. Bara ett pass imorgon alltså, eller stallet efter skolan oxå. Men köttar på onsdag och 2pass på torsdag :)

Kommer få gå upp tidigt imorgon men det är skönt efteråt! Funderar på att testa skorna imorgon igen... Funderar även på att sova, finns en himla massa man funderar på! Typ mitt matteprov imorn. Funderar på vad polisen tänkte på när dom gjorde gränserna för testerna på polishögskolan, HELT SJUKT JU!! (trodde jag skulle trilla av tåget när jag läste de i fredags, titta själva!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0