helt rätt!!!

Testar på livet som ensambarn idag, grymt tråkigt (vill ju ha lite spänning i vardagen med röda handen, när jag slipper bli slagen... Hehe) men bortskämd det blir man. På olika sätt. Nu ska jag väl inte påstå att jag inte är bortskämd annars, för visst får jag det mesta som jag vill men absolut inte allt jag pekar på. Hur tråkigt skulle inte de va?!

Har helt glömt hur trött man blir av att träna, är halvt död. Därför ska jag lägga mig i sängen och titta på, 112 på liv och död. Blir helt fast i det när jag har börjat se!! Imorgon väntar morgonträning, skolan och sen kanske träning efter skolan. Vi får se! (är för övrigt överlycklig att bb tog tag i situationen med Sipan och skickade ut honom. HELT RÄTT!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0