hemskt



tralalala, finns inget att säga för att det enda man gör om dagarna är att man hänger i skolan. Jag kan väl kanske avslöja att jag har köpt 1linne, 1par byxor och ett litet blått fodral på H&M. Det sistnämnda behöver jag några träningstimmar för att det ska sitta bra, ge mig en vecka eller två så blir det bra!

Ganska konstigt hur snabbt kroppen reagerar på träning ibland. Alla är ju olika också, vissa tar det lång tid för att se resultat andra märker det snabbare. Jag är mitt i mellan. Imorgon tror jag att det blir ett träningspass, första på 11 dagar blir det då. Dag 10 va idag. Hemskt.
Nu ska jag nog läsa lite, sen titta på bb!


pannkakor i skolan imorn. men mina egna är bäst! puss på dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0