Konstig och fantastisk

Det är lite som om jag måste skriva av mig lite innan jag somnar varje kväll. Även fast jag oftast inte har något vettigt att säga.

Inget undantag idag. Seg dag med prov som kändes helt okej, sen så kikade jag lite i stan och sen stallet och nu har jag pluggat lite. Ställde nyss alarmet för imorgon och att flytta fram tiden 1timme va fantastiskt!!!

Nu ska jag sova, är dock hungrig. Blir så när man tränar, man blir hungrig mest hela tiden även under dagar när man inte kör så hårt. Kroppen är bra konstig och himla fantastisk på samma sätt! Tänk vad mycket som händer i oss som bara sker utan att vi egentligen vet exakt vad som händer!!!? Om jag har kontrollbehov? Eh, ja... (vilken kåtblick jag fick till på bilden, haha!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0