lat


okej blogg.se's app suger ganska så hårt. Hälften av alla gånger så funkar det inte att ladda upp bilden och jag stör mig så fruktansvääärt mycket på det.,..

Jaaa, dagens frustration släpptes ur min hjärna där. Eller det mest frustrerande är att jag inte får träna och att jag har ont i halsen. Blir ju galen på detta. Sen så måste jag till skolan imorn för jag har prov, men ni vet hur det blir. Är man hemma två dagar så blir man lat och orkar inte skolan. Som tur är har jag bara 2 lektioner imorgon + prov och på torsdag har jag en lektion + utv.samtal. Fredag ja, långt dit! ;)

Nu ska jag plugga, himla roligt!


vi hade ingen vaniljglass så det blev inga pannkakor...


jag slog till på livets dryck istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0