typiskt

Har nu både läst min bibel (bok om träning, står massa bra!!) och lite företagsekonomi! Och nu hostade jag. Fan. Jag vill inte!!!!

Finns lixom inte tid att vara sjuk nu. Blir nog hemma imorgon, sen måste jag till skolan, prov som väntar. Det som är segt är att jag inte får träna, typiskt att det ska hända när man har ett sånt jävla bra flow i träningen. Och när man känner sig lite vältränad så kommer detta. Bara att vila, därför lägger jag huvudet på den andra kudden nu och förbereder mig på en dag hemma med plugg..... Och stallet....


Kommentarer
Postat av: Sofia - Lottar ut ett presentkort på 1000 kr hos Nelly.com!

krya!

2012-03-12 @ 23:35:21
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0