uttråkad


Mamma tyckte att jag skulle vara hemma imorgon också, så det va bara att lyssna på det... Men egentligen så vill jag till skolan för att ja, ha något att göra. Grejen är den att på onsdagar så gör man aldrig någonting nödvändigt. Språk, geografi och företagsekonomi. Okej, jag har prov men det går att göra en annan dag.

Så ytterligare en dag hemma och vad fan ska jag göra?! Har ju inget att plugga på direkt, finns lite uppgifter i info&layout jag kan göra... Sen kan jag öppna kylskåpet och skafferiet för att kika. Lunch, blir samma tråkiga lurre imorn med all sannolikhet.
En sak jag ska göra är att gå på en prommis efter jag har käkat lurre och sen ska jag titta på bb!! Nu ska jag borsta tänderna, mitt liv är lagom tråkigt!

image description

image description
mums på båda!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0