ångest

Har tittat på väderprognosen för imorgon och det ska bli fint då också, så jag hade tänkt att lufta mina hilfiger förstår ni. Kvällen har alltså spenderats med ett ljusrosa nagellack som just nu sitter på mina 9 tånaglar. Den 10e "nageln" fick jag måla ändå, bara för att det inte ska se cp ut på långt håll. Det kommer ju säkert gå bort imorgon när jag ska träna innan skolan och tån kommer bli röd och ful... Menmen, sånt är livet!

Uppstigning 05.30 imorgon, jobbigt innan men skönt efter. Något som ger mig ångest är skolan. Jag vet att jag kommer få prov tillbaka inom en snar framtid (kanske imorgon, denna veckan iaf!) som det har gått så sjukt dåligt på att jag inte ens vill veta. Blääää! Nu ska jag snart stänga fönstret och sova! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0