när tanken hinner ikapp

Ibalnd fylls man av någon känsla i kroppen när allt är bra, allt bara rullar på. Ibland saktar man av och får kämpa för att rulla igen. Det händer även att man slutar rulla och allt bara står still. Min känsla just nu är en blandning, när jag ser fina kommentarer (Hanna), tittar på bilder som påminner mig om något bra eller så, då blir allt superbra. Däremellan så rullar det väldigt sakta.

Tittar på bilden i förra inlägget och inser att jag ser ganska vältränad ut (och ja, jag vågar säga det!) men tanken på skolan kom snabbt i mitt huvud. Tur det är kort dag imorgon, slutar 11.30. Firar med en sallad på Maché tror jag, sen ska jag plugga på papis jobb så jag får något gjort! Nu ska jag sova. Loooove!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0