nervös!

Blir nästan lite känslosam varje gång jag tittar på min fina medalj från i lördags. Kan inte förstå att jag, lilla jag har sprungit det där varvet.

Även om det inte låter att vara mycket så är det jobbigt och eftersom det va min första stora tävling så var det en spänning som släppte efteråt. Jag var väl ganska så lugn under själva dagen, men timmen innan så kom nerverna. På bilden nedanför så vill jag lova att det flög tusen tankar i huvudet och jag var lite smått nervös!!! Men nu är det bara att sätta upp nya mål, lättare att träna när man har ett mål!! Men först ska jag njuta av min nummerlapp och medalj, bara att börja samla på sig lite smått ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0