samling

Åh men tittade nyss på kommentarerna och hade ju fått fina om lördagen!!

Några kanske inte fattar hur jag kan vara besviken men när det är så många som springer samtidigt och olika snabbt så blir det lätt stopp ibland och eftersom det va första gången för mig så kom jag i en startgrupp långt ner där dom långsamma springer/går. Det är frustrerande när något annat tar energi, t.ex. Som att trycka sig fram mellan personer, kötta (ta massa plats) på vätskestationerna och behöva stanna vid vätskan för att få en mugg eftersom många andra står still måste man själv oxå stanna eftersom man inte kommer fram.

Det är hårt och det känns, lite lugnare träning dom första dagarna här sen kör jag på igen. Först måste detta sjunka in. Bjuder på en bild på medaljen och nummerlappen som åker upp på väggen snart, samlingen kan börja! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0