full fart

Jaaa ni, det var lite underligt att prova mössa idag kan jag säga! Men om en vecka (ungefär) så är den beställd med alla dess tillbehör som jag vill ha. Om den är fin? Magiskt snygg!

I övrigt är det hemarbete imorgon, vilket innebär lite projektarbete, plugg till marknadsföringsprovet som är på fredag och leta en ekonomisk nyhet som jag ska presentera på fredag (ni hör, jag är inte helt utan uppgifter). Plus ett träningspass som jag tar efter frulle, känner redan nu att jag inte kommer orka springa innan. Har inte ätit lika mycket som jag borde och så himla mycket fett finns det inte att ta utav....

Men sov så gott allesammans och sweet dreams som man säger på engelska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0