Ojämn

God kväll!

Jag har redan lagt mig i sängen men inte för att sova, och kära ni, tänk inte snuskigt nu. För jag ville varva ner lite därför att jag har svårt för att somna när jag inte sover med Fredrik vilket är jobbigt när vi sover från varandra två eller tre nätter, förra veckan vart det fyra. Det låter supertöntigt, men vi ses nog inte så jättemycket. Va fan snackar jag om? Ni är nog inte intresserade av hur mycket vi ses... Vi har i alla fall 1år nästa vecka, men han jobbar och dömer hockey och jag har nog full rulle under helgen, riktiga romantiker.

Jag tänkte försöka blogga bättre i alla fall, har varit ur form. Nu är jag bara ur form fysiskt, satan vilken dålig kondition!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0