det duger

 
jahara, en glass slank det ner idag också. Jag är hopplös, men det ska nog inte vara nån fara för min hälsa tror jag ;-)
 
Sen flyttar jag om i träningsshemat imorgon, jag kan ju lika gärna springa när jag kommer hem imorgon! Just nu så känns det som om det kan bli skönt att springa en runda. 30-45 minuter är en bra tid imorgon tror jag, bra att springa ur benen lite tror jag. Men segt, det kommer det bli! Frågan är ju bara om det blir nån glass imorgon, haha!
 
Nä, nu ska jag hämta vatten. Det sägs ju att det är livets dryck!
 
jag som trodde att detta var livets dryck?
 
tydligen så var det detta som är det. Men det duger ju. Även i krig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0