gr8

Ja men tack för den nya uppdateringen Apple!!! Den är ju heeeelt fantastisk!

Jag ligger i sängen och ska se på tv. Imorgon bär det av till gymmet innan skolan sätter igång, det är för övrigt min sista skoldag denna veckan. Ledig på fredag, lite så jag jobbar. Ska käka lurre med en kompis då och sen ska jag hålla mig hemma i helgen. Fick frågan om att följa med ut, men jag orkar inte. Vi får se hur förkylningen ser ut imorgon också!

Ingen glass idag, btw. Stora framsteg i gottegrisgrottan. Tog en förtjusande bild på mig själv nyss men råkade ta bort den så ni får en klassisk bild på mina fötter från idag. Löprundan gick riktigt bra och jag hade flow. Precis så jävlig som man inte ska vara 4 dagar efter lopp ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0