Lycka och stolthet

Nu ligger jag är i mörkret och i ensamheten, ganska så skönt ändå. Man får ju hela sängen för sig själv ;-)

Ligger och funderar på min sista uppladdning, typ det enda jag funderar på under kvällarna. Just nu tänker jag på skillnaderna mellan då (maj) och nu. Just då så hade jag en riktigt dålig uppladdning sista dagarna med många olika känslor och kunde inte komma till ro riktigt. Denna gången känns det bättre, har lärt mig att försöka stänga av vissa saker.

Så vad väntar nu då? Sömn, två löppass, nån promenad och mat. Mycket mer än så kan jag inte göra, bara hoppas på att jag har prickat formen rätt. Just nu känns det ganska bra faktiskt, förhoppningsvis kommer jag känna glädje när jag får min medalj. Sen efter när man tittar på den, då hugger det till i magen och det är nästan så att det faller en tår. Av lycka och stolthet. (fan va luddig text, men svårt att beskriva)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0