mys

Aaaah, älskar måndagskvällar när man vet att man är ledig dagen efter! Inte lika skönt när man vet att man inte kommer orka gå ut på en promenad imorgon. Men jag ska försöka pallra mig ut, går jag innan frulle så är det gjort och behöver inte skjuta upp det! Bättre med en liten prommis på 30min än ingen alls, visst!?

Men nu ska jag gå till sängen här. Sa till Hanna förut att jag är "off season". Stämmer helt. Nu är det valfri träning och lite tyngre vikter som är tillåtna. Sen göra plankan varje gång jag tränar, bra för magen och lika bra att få de gjort när man ändå är igång. Men jag mystränar denna veckan och äter gott för att bli mysig, hahha! Nej, sängen va det ja!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0