090817, Godmorgon!

Godmorgon!!!!!!!

Vet ni hur länge jag har varit vaken eller, ca: 1½ timme!  Hanna säger att vi ska gå till stallet om 1½ timme. Det är bara att hålla med...  Ska bli så skönt att komma hem efter stallet. hahaha...  Jag orkar med andra ord inte gå till stallet.. Eller så orkar jag inte ha rixbyxorna på mig...  Jag vet inte, men nåt av dom 2 är det ialafall.... Eller så är jag bara för trött....  Imorn ska vi ju gå upp typ, 04:55....  Då vill jag lova att det INTE blir nån uppdatering på morgonen.. haha.... Om jag inte går ut på internet på tåget...  Med mobilen, för inte fan tänker jag ha med datorn..

Just nu så ser vi på tv, jag vill inte säga att det går nåt som är as bra men ändå!Vädret är inte det bäste det heller kan jag säga...  Moln, ser ut som om det kan bli regn....  Vi alla älskar svensksommar!

Nu ska jag hitta på nåt vettigt.

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :D ha en bra måndag!

2009-08-17 @ 10:06:04
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0