090828

Ja men hejsan hejsan på er!

Nu har jag kommit hem efter en lång dag i skolan. Fredagar är jobbiga! Men jag överlevde denna dagen oxå.

Tror inte att det hände så mycket kul, fick läxa. haha..  Läser dock en bok på svenskan som är lite hemsk. Den heter, "pojken som kallades det".. Om jag minns rätt. Den är baserad på en sann historia. Jag tycker verkligen att ni ska läsa den.

Just nu så gör jag inte så mycket kul. Ska ringa mamma för typ nionde gången och säga att hon ska köpa godis. För det är ju fredag! Lite trött är jag oxå, ska nog logga in på msn oxå... haha ..

Såg att vi hade nån ELLE-tiding hemma också. Ska kanske läsa den sen, såg att det fanns lite kul i den, bl.a en klocka. Men det vara bara på en reklamsida. Men den va fortfarande snygg!

Nu ska jag kolla bloggar.
//Elin♥


det där va inte igår.. hahah. konstig jag ser ut =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

Jo men ja lever, sj ?;D

2009-08-28 @ 17:10:10
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: A.F

Fan av gött! :D

2009-08-28 @ 17:23:11
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0