Saknar er!

Hmm. Jag har ju världens ångest över att skolan ska börja igen..  Jag kan inte komma på nåt som är bra med skolan. Om jag inte räknar med att träffa alla kompisar då men...

Sen nåt som man har saknat är bussen hem. (och ibland till skolan)  Det är nåt som jag måste ta vara på nu det sista året. Bussen med Martin, Olle & Hanna. Jag kan ju säga att vi har haft våra diskussioner. Det blir blodigt allvar tillslut. Men vi skrattar oxå. Hjälp så vi har skrattat... Nu är det sista året med dom. Dom är nämnligen ett år yngre än vad jag & hanna är. Men vi kommer nog att träffas ändå, hoppas jag... För vi bor inte så långt ifrån varram. Så jag vet vart dom bor.. 

Dom är lite roliga för dom förstår inte det här med bloggar riktigt. Olle tycker att vi inte har nåt liv när vi sitter och läser bloggar. Men vilket liv har han när han sitter & spelar samma tv-spel varje dag? Dom vet inte att jag & Hanna bloggar heller... Martin där emot, han tycker väl lite samma sak. Men förstår mer, då han syster bloggar. Det är för övrigt Malin.
Men men. Det jag vill ha sagt är att jag saknar mina små pojkar...  Olle & Martin...

För er som inte vet så står det 1-0 i matchen mellan Sverige & Finland... Kim Källström slog nyss en frispark. Killen skjuter hårt vill jag lova!

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Mer än teven då.

//Elin♥


happpiiiie?

Kommentarer
Postat av: Baby'doll

Heeelooosan, va med och svara på frågan i min blogg.

Vad är äkta kärlek? bäst svar får en länkning. Pussilipussss

2009-08-12 @ 21:32:15
URL: http://zandrochkii.blogg.se/
Postat av: leyla

gud vad kul ni verkar ha på bussen och håller med dig, jag och ett par kompisar brukar också ta sällskap på bussen dit, så underbart!

2009-08-12 @ 22:46:20
URL: http://loh.blogg.se/
Postat av: adina

haha :D

usch vill inte att lovet ska ta slut!

2009-08-12 @ 23:04:54
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej! Tack för din fråga, svaret finns nu på min blogg. :) Gå in och kolla! Följ gärna min blogg med Bloglovin' också! P&K! /Caroline.

2009-08-12 @ 23:57:12
URL: http://femhundrasjuttiofem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0