BLÄÄ

FAKTA
Smeknamn: Hannis, Hannah Montana
Födelsedag: 10 Maj
Bor: Karlstad
Arbete: studerar :d

FAVORIT...
Färg: Svart och vit på kläder
Plats: oj, vet inte ;o
Beroende: mobilen (y)
Fordon: haha, vet inte ^^
Film:
A walk to remember & Twilight, lätt
Djur: Hund
Affär: Nelly.com för det räknas va? Annars typ H&M, gina & sånt ;d
Serie: Andra Avenyn, mobbas inte ;o
Café: oj, de flesta är bra
Skor: just nu mina älskade uggs

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: ganska ofta
Gnälla: ibland
Skrika: om jag blir arg så ja
Sova: om jag kan så ;d
Drömma mardrömmar: nej typ aldrig
Klä dig i svart: typ alltid
Hata folk: inte alls
Lita på folk: oja, ganska lätt också tyvärr

NÄR...
Åt du senast: Nyss! choklad, är mätt också
Läste du en bok senast: Oj, längesen nu ;o
Var du på konsert senast: ett tag sen, typ 2005
Köpte du något senast: i måndags
Svor du senast: förut
Sjöng du senast: förut, sjunger ofta
Klagade du senast: förut det också

VEM...
Saknar du: jaru haha, mina vänner dom gör mig så glad
Gjorde dig riktigt glad senast: mina vänner gör mig alltid glad
Fick du sms från senast: Patrik

HAR DU...
För många vänner: Nee, det kan man inte ha
Tvångstankar: Haha nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej ingen alls ;p
Färgat håret: jaaa
Brutit några ben: Nejjj
Några piercings: Har i öronen
Egen dator: jadå
Gjort bort dig rejält: Har typ aldrig gjort det
Bra självförtroende: nja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Varit kär: jarå
Blivit kär i någon på nätet: Nej, inte kär
Dumpat någon: Haha aa
Blivit dumpad: minns inte ;o

HUR...
Går du: ganska vanligt?
Svarar du i telefonen: hejsan
Fördriver du tiden: Lyssnar på musik
Mycket pengar har du: Inte mycket, jul snart ju
Tjänar du pengar: går i skolan och är barn xp
Bäddar du sängen: mitt lakarn måste vara slätt iaf
Ofta diskar du: inte ofta
Ofta städar du: för sällan
Många stör du dig på: ett par stycken
Ofta träffar du din familj: Varje dag.

ÄR DU...
Förstående: Jorå
Öppensinnad: öhm?
Arrogant: vet inte
Osäker: ibland
Intressant: nej xp
Hungrig: nej,
Smart: ibland
Barnslig: ofta
Rolig: ibland är jag Johan Glans 2
Pratglad: nej
Hälsosam: Nejdå
Blyg: ja
Lätt uttråkad: Nej
Arg: nej inte nu
Ledsen: Inte just nu iaf..
Glad: För det mesta.
Pålitlig: ALLTID!
Filosofisk: ganska
Bra på att ge komplimanger: ganska
Bra på att få komplimanger: Nej, xp

VÄLJ
H&M eller Gina?
båda
Storstad eller Mindre stad? mellan
Mobil eller Laptop? Mobil såklart
Öl eller Vin? öl, hahah
Hemmakväll eller Utekväll? beror på sällskap & humör

Kommentarer
Postat av: azra - i am beautiful

hihi alltid kul o läsa genom såna här frågor typp hehe :D

2009-12-12 @ 22:45:29
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: R E B E C C A | Bloggen om allt!

Svar; Haha okej :) Jag ska nog sova om typ fyra timmar elr så xP För jag sover sen till ungefär ett på dagen . Jag vänder verkligen på tiden nu under helgen ;)

2009-12-12 @ 22:46:55
URL: http://satiine.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Ja, riktigt coolt var det :)

2009-12-12 @ 22:48:09
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: DELLA

vad gör du då? c:

2009-12-12 @ 23:11:18
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0