090703

Hej, virrpannan här!

Jag har inte skrivit någonting rätt idag, sen så somnade jag om förut, så jag vaknade senare, men det va nog bra. För jag har sovit lite för lite dom senaste dagarna tror jag.

Det som jag berättade om inatt som va så sjukt....  Det är så här va, Erik har ju en tvillingbror, jag frågade Erik igår vem som va äldst. Han sa att han va 1 min äldre än hans bror. Och vet ni vad? Jag är en minut äldre än Hanna, jag måste fråga honom vilken tid dom är födda., Grejen med detta är att deras pappa heter Håkan, vad heter våran pappa på? Jo Håkan han också. Haha, detta är sjukt tkr jag...

Nu ska jag återgå till det jag höll på med, svara på kommentarer som är svin kul, eftersom vi älskar när ni kommenterar! Fortsätt med det!

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

inte jag heller ;o eller mjo, jag tog en jordgubbe innan (a) haha :D choklad är ju inte helt fel det heller.. eller godis yummie ((((:

2009-07-03 @ 12:25:40
URL: http://ssofina.blogg.se/
Postat av: CHRJ

härlig bild! :)

2009-07-03 @ 13:50:22
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0