Dagens smartaste & Vem är vem?

Hoppsan, nu överraskade jag lite va. Har ialafall spelat fm (fotboll manager) med Karl, ätit lunch, ätit jordgubbar... hmm. och nu sitter jag här och är jätte kissnödig. hahahha . (bara för att ni ska veta lxm)

"Dagens smartaste" kommer nu oxå, Har inte kollat med Sofia om den är bra än, men hon är ju som sagt upptagen idag. Här kommer iaf "dagens smartaste": Varför vara någon annan, när du är bäst på att vara dig själv!?

Hanna gör iaf, cheesecake. Vi får väl se hur det smakar. Nu ska jag springa och hämta mina hörlurar. Vi gör om så jag sitter här nere nu. Sen så får vi se vad som händer.. Den som läser få se :)

//Elin♥


När vi va små. Karl & vi 2...  Gissa vem som är vem... Är det jag eller Hanna i grönt/rosa?!. Gissa nu, hehe... Alla som gissar får en länkning. Senare ikväll! Så nu jäklar ska ni gissa. Skriv bara, tex.
Grön- Britta
Rosa- Stina.
men såklart nåt av mitt & hannas namn då! =)

Kommentarer
Postat av: oscarpettersson

Hanna i grönt och du i rosa :)'



sv: javet, men jag har typ sett allt på youtube. fast jag prenumererar på ellen på twitter och bloglovin så det funkar=D

2009-07-11 @ 14:57:02
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Sofia

grön - hanna!?

rosa - duuu!?



dagens smartaste var väldigt smart (och bra!). Du klarar dig nästan bra själv, duuuuuktig!

OCH JA JAG SKA ÄTA MASSOR AV GLASS :D <3

2009-07-11 @ 15:28:24
URL: http://ssofina.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Jag tror att det är du (elin) i rosa :) ser så ut på ögonen iaf :)

2009-07-11 @ 22:22:11
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0