Hårförlängning!

Herre min gud så varmt det är nu...  Orkade inte ligga och steka förut...  hahah , tålamod 0 ! Kanske ska jag gå ut nu igen ? Undra  bara hur mycket solen tar nu? Antagligen mer än vad man tror...

Jag kan ju säga att långt hår+ värme= ingen bra kombination..  Det är typ det som är jobbigast av allt, jag klarar inte ens av att ha utsläppt hår, jag släppte ut håret idag. Fyyy fan!. ska aldrig mer göra det. Orkade typ 5 min, så ni som funderar på att sätta i extansions (hårförlängning) nu på sommaren, för att det är snyggt. Gör inte det!. Jag kan hålla med om att det är snyggt med långt hår. Men det är fruktansvärt varmt och jag rekomenderar verkligen inte det. Om man nu vill vara envis och göra det, så får man ju lida. För om man har långt hår så vill man ju visa att men har ett fint långt hår. (oftast) Då har man ju det utsläppt, men nu har jag uppsatt hår hela tiden. Tänk på alla killar som tycker att det är jobbigt är dom har långt hår, dom rakar av sig det då!!!. Kommer inte ens på frågan här framför datorn kan jag säga då!

Haha, nu fick ni som hade tänkt er ett tips/utläggning, varför och varför inte ni ska göra det!

Dax för solen igen, skriver mer sen när vi kommer hem från stallet, men jag svarar mer än gärna på kommentarer!

//Elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0