Hemskt....

Förut när jag skulle se på Dolce Vita så kom det upp nåt med outsiders....  Det handlade om hår. En hade inget hår överuvudtaget, en hade jätte mkt hår och en tjej hade typ skägg....

Hon som inte hade nåt hår har en sjukdom som gör att det håret som hon får faller av. Det enda hon hade va ögonfransar, men dom började också falla av. Så hon använde peruk varje dag, målade ögonbryn... Jag såg bara pyttelite av programmet men ändå....  Tänk att inte ha nåt hår lixom?

Sen va det en som hade as mkt hår, såhär på ryggen och typ nästan överallt... Sen så sa han att det kliar, så först så hade han att hans tjej skulle klia men hon orkade inte eftre ett tag, så han tog en galge och började klia.... Men det hjälpte inte så mkt så han ställde sig mot en kant på väggen och började klia sig... Jävla djur. hehe ..

Jag hann bara tänka att skulle jag tappa mitt hår så skulle jag bli helt förstörd och ringa till nåt ställe där dom säljer peruker direkt....  När jag ändå pratar om hår så vet nog några av er att min naturliga hårfärg är blond. Nu har jag typ, orange/brun/blond... 

Kände bara för att skriva hur hemskt det skulle vara utan hår, tycker synd om alla som inte har nåt hår!!!

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: Tobias

Ojdå :O vi har haft sol hela dagen :D så skönt!

2009-07-31 @ 17:03:43
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Lite fuskigt kanske ;)

2009-07-31 @ 17:11:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0