Msn, bästa uppfinningen?

Jag har funderar på det här, vad som skulle hända om jag tog en "bloggfri" dag...  Jag tror för det första att jag inte skulle klara av det, jag har ett behov att få skriva av mig. Men här på bloggen tar jag ju inte något som är för personligt, såklart. Okej, att det är som en dagbok, men inte så att jag lägger ut alla mina motgångar & medgångar här inte. haha.

Det är då jag tycker att msn kan vara bland en av världens bästa uppfinningar.(om det är en uppfinnig?) :)

Tillbaka till detta med en bloggfri dag, Jag har ju märkt att det är jag som skriver mest här, just nu. Vi får väl se när Hannas storhetstid kommer. Men även jag har dagar då ingenting är rätt, och jag bara inte orkar blogga. Men jag gör det ändå. Fråga inte varför, för att det blir som en slags typ "terapi"på nåt vis... 

När jag ändå har pratat om det här med att vara personlig och sånt, så skulle jag aldrig, och nu menar jag aldrig, berätta någonting som är personligt som fan, för nån av mina jämnåriga kompisar. Jag vet hur fort det kan spridas, och man säger, "säg inte att jag har sagt det" osv. Därför har jag ju hon/han som jag berättar lite mer för, som ingen annan vet. Bara hon/han och jag. Det tycker jag att alla borde ha. Men vissa litar ju på sina vänner till 100%, och visst gör jag det i vissa lägen. Man vet ju inte om vänskapen med en "bff" håller, forever. Då kan ni ju undra vrf jag sitter och berättar för någon, jo det är för att vi är inte så att vi känner varran utan och innan. Eller jo lite faktikst. Vi är lika till sättet och sånt där =)

Japp, imorgon så blir det stallet på kvällen eftersom Hanna kommer hem på eftermidagen. På förmidagen så blir det kanske att sola lite, vem vet om det blir bar väder lixom?!  Sen så tar tagen slut... Jag orkar inte ens tänka på hur kort tid det är tills att vi börjar skolan :(. buhuuu.. 50 dagar tror jag, förskräckligt lite tid!!!!!

// Elin♥


Skulle inte vara några fel, vill jag lova :)

Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

haha :D det var riktigt gott att ära i alla fall (a)

2009-07-02 @ 00:06:40
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0