Nattblogg, igen!

Hejsan, nu är vi hemkomna. Jag tog inga bilder, för att det blev så mörkt när vi åkte båt & sånt. Men jag har tagit andra helt värdelösa bilder, haha. lite flumm är dom! Kvällen va trevlig, dock lite hetsig då det kom världens diskussion. Jag pallade inte, så jag gick in på msn på mobilen,och där fanns det trevliga människor som förgyller mina dagar<3! Jag klarar inte av diskussioner, för jag vill bara skrika raaakt ut!. hahah .. upps...


Kul att det är fler nya som hittar hit. Ni tvillingar som också blogar är roliga för ni vet hur man känner och så. Ni andra får gääärna komma med funderingar om hur ni tror att det är att vara tvilling! Det är inte alltid så som man tror! Nån som vill låna Hanna kanske ? hehe.. Här är en blogg, och hon är också tvilling. Läs hennes inlägg om hur det är att vara tvilling, jag kan inte skriva det bättre än vad hon har gjort!

Skriver en rad innan jag sover sen också. Som kommr bli om 5 min känns det som!!

//Elin♥

Inga fel det där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0