Nattblogg...

Nu sitter jag här igen,lyssnar på musik, måste säga att Rihannas låt Umbrella den akustiska versionen är rikigt bra!!
Tyckte att det va lite kul att Hanna skrev lista tvilling 2, eftersom jag är äldre än henne. Jag har faktiskt en till lista på g, som jag gör imorgon.
Sen måste jag säga igen att det är kul att det är fler och fler som hittar hit, kul att ni gillar bloggen också. Några som har sagt att dom tycker att det är typ roligt att vi har en tvillingblogg. Att det verkar kul att vara tvillling, men som jag skrev förut så finns det ju för&nackdelar. Det är sjukt kul att man får som en kontakt med vissa läsare. Vissa är mer tokiga än andra. haha.

Imorgon så blir det nog att sola lite på förmidagen, sen så kaske datorn åker fram. Men uppdateringen blir nog inte den samma som idag, ialafall inte från min sida. Sen så ska jag ju se på det berömda tvprogrammet som jag inte kommer säga vad det heter, för jag har sgat det nu i 2 veckors tid. hehe.
På kvällen så ska vi bort, och vi kommer tyvärr inte kunna blogga! Vet inte om vi sover där, eller vad som händer. Men om ni kommenterar så kommer vi ha att göra på lördag ialafall! Det är bara kul, men det är lite svårt ibland när man är 2. Men vi kan nog se vem som har fått kommentaren. Vissa utmärker sig...
Det kanske får bli lite mer uppdatering på dagen ändå?, ja den som läser får se!

Hoppas att ni får en bra dag ialafall!
//Elin♥


hmm, konstig rörelse där....


like this pic :)


Kommentarer
Postat av: josefine

delar ni på bloggen ?

2009-07-04 @ 09:34:30
URL: http://jossssann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0