Sov sött!

Det ska jag försöka göra. Hanna lyckades hålla bloggen lite vid liv ialafall! Jag kan väl erkänna att det va lite skönt att inte blogga på några timmar, men svarat på kommentarer har jag gjort ialafall... Hoppas att ni är nöjda med det. Bilderna som Hanna la upp, jag skäms så jävla mycket. hahhaha . Men ni vet ju hur jag ser ut..

Imorgon så vet jag inte vad som händer, ska till stallet. Sen så ska jag flytta ner till Karls rum igen. Skönt att "bo" där nere, tyst och bra! Vi hörs imorgonbitti tror jag. Sweet dreams allesammans nu bara! pussi :)<3

//Elin♥

(skräll att det går så segt att jag inte kan lägga upp en bild, men det kommer imorrn, ni kan andas ut)

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; awh tack, det tycker jag med hehe ;)

dte är en pitbullkille :)



ja precis. man vet ju hur man själv tänker o kan se det framför sig.. men att förklara hur man vill ha t.ex läpparna är nog inte det enklaste , inte med enbart ord iaf :P

2009-07-21 @ 09:49:04
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0