Weekend & Extensions!

Japp snart åker min dator på en liten weekend, till på torsdag. Det är min bror som ska ha med min ögonsten! Men den kommer hem till mig på torsdag jue. Jag ska ha Karls dator ist, blir bra det. Så kan jag blogga då också!

Annars så händer det verkligen ingenting just nu, har pillat bort nagellack, kommit på dagen smartaste & dagens citat. Ellrhur Sofia?!  Jag säger vad det är sen!  Idol har det varit också. Riktigt bra vill jag lova. Jag har saknat solen, det är ju det enda som fattas nu!

Nejj, nu ska jag ta bort nagellack, sen svara på kommentarer som kommer, stänger av datorn lite efter 5 tror jag. Så den kan vila lite. Den kommer vara på i ngra dygn i rad har jag en känsla av.. Sen tar jag Karls dator lite senare ikväll. Svarar ju självklart då också, men om ni vill ha svar direkt, det va mer så jag menade.

Seee yah :)
//Elin♥


Jag kan ju säga att det är mitt riktiga hår också, inga extensions här inte.  Om det va någon som trodde att jag hade det. Dock ser det lite tunnt ut, men det är bara som det ser ut =) !!!


Kommentarer
Postat av: oscarpettersson

sv: haha, okej. Det kanske jag gör ;P

2009-07-06 @ 16:45:17
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: oscarpettersson

sv: haha, okej ;D

händer sen då ?=D

2009-07-06 @ 17:02:33
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0