Irritarerande, men kul...

Ja, jag tänkte ge er lite tips på saker du kan göra när du har tåkigt/vill att folk ska bli irritead på dig. hahah



- Varje gång du svarar på en fråga som nån ställer eller om du ska säga nåt. Gör då ljudet som msn har om någon skriver nåt. haha as kul, jag har testat.

- När du beställer mat på typ, mc donalds. Beställ då cheese burgare UTAN ost.

- När du är ute och åker bil så vinka glatt till personer och när dom vinkar tillbaka pekar du finger..

- Gå på samma bio 2 gånger, men andra gången så berättar du för alla vad det är som kommer hända.

- Härma varje person du hör och ser, när de vänder sig om, så vänder du dig också om.

- När du står i kassan och kassörskan berättar hur mkt du ska betala, skriker du, VA?!

- Andas som Darth Vader.

- Sug ut fyllningen ur choklad-praliner och stoppa tillbaka dem i lådan.

- Lek Jeopardy,svara med en fråga!

- Tryck oavbrutet på lampknappen, (tänd och släck) och säg "Jag är en dumle-klubba". Om någon tilltalar dig säger du med spydig röst: "Intresseklubben antecknar"...


HAHAHAHA, jag dör. Det här är lätt min humor.
Vilken tycker du är bäst? Eller har du nåt mer roligt förslag?  Om du vill göra min kväll ännu bättre..


 // Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0