jag dör !

Serri så håller jag på att DÖ, jag har bara ett prov kvar men jag har fan inte kunnat koncentrera mig på en sak när jag visste förra måndagen att jag hade 4 prov på 2 veckor +2 oförberedda och en novell skulle vara klar. Så jag får se hur det har gått på alla, vad jag förstår så är jag iafl godkänd i allt. Det är inte kul när man vill göra det lilla extra nu på slutet så går det inte för alla lärare lägger alla prov samtidigt. ORKAR INTE SKOLAN NU !

Men idag iafl så har dagen varit lugn och fick tillbaka min novell G+ och jag är missnöjd, ett VG ville jag ha. menmen, läsförståelse i engelska fick jag hinna med också den kändes helt okey :)
Dagen fick avslutas på matten, med spel men det var trevligt :)<3

Nej nu ska jag plugga spanska & SO , livet suger hårt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0