personlig lista

haha, japp. Frågorna är något personliga så några kanske ni inte får ett svar på ... :P
men ni får som alltid annars sno listan (y)


kärlek
1. Är du singel nu?
- jag är singel ja
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? -  långt såklart
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - jag tror det
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - nej
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - nix
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - nej
7. Har du varit på en blind-date? - haha, nee
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - såklart, annars säger man det inte!
9. Saknar du någon av dina ex? - nej
10. Somnat gråtande pga kärleken? - mja
11. Brukar du tänka på dina ex? - haha, nee
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - öhm, nej

kompisar
13. Har du nån bästa vän? - flera bästa
14. Är du ofta med dina vänner? - så ofta jag kan såklart
15. Vad brukar ni hitta på? - inte normala saker, nejdå men roliga saker!
16. Bästa minnet med nån vän? - alla har jag speciella minnen med
17. Säg namnen på några riktigt bra vänner? - Alexandra, Johanna, Eveline, Emelie & Helena
18. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - ehm, jo men det är jag till 100%
19. Vem vet mest om dig? - de som jag nämnde tidigare, men Johanna vet nog lite mer än dom andra. Men det är inte konstigt.

sista som
20. Du fick en puss av? - haha, eh på kinden av jimmy x)
21. Låg med dig i samma säng? - hahaha, helena xp
22. Du delade ett riktigt skratt med? - Johanna ;o
23. Skrev till dig på msn? - Johanna
24. Du skrev till på msn? - Johanna
25. Du gick på stan med? - de var ett tag sen dedu, men Helena
26. Som ringde dig - ingen aning, raderat historiken
27. Du ringde? - vet inte
28. Du höll i handen? - Jimmy, haha x)
29. Sagt att den tycker om dig? - hemligt ju ;o

vem i din klass
30. Är snyggast? - hela min klass är snygg kan ju inte välja en!
31. Har bäst sångröst? - har inte hört alla sjunga, men daniel lätt (ironi)
32. Har bäst humor? - Jo men humorn står jag, eveline, alexandra & johanna för och några fler som har samma humor som oss (y)
33. Skulle du vilja hångla med? - haha, jaru. ingen just nu
34. Är högljudast? - hahahaha, de flesta killar. Men på ett bra sätt ibland!
35. Skolkar mest? - ingen nämnd ingen glömd......
36. Är mest pluggis? - hela klassen är pluggisar :(

övrigt
37. Hånglat i mer än tre minuter? -
no
38. Sovit i en annans säng? - jaa
39. Hånglat i regn? - noo
40. Sovit naken? - ehe, ^^
41. Hoppat i en bil med folk du just träffat? - den här frågan är konstig?
42. Blivit tagen av polisen? - varje dag ;o.. not
43. Smugit ut ur ditt hus? - nja, smugit vet jag väl inte. men har gått här ifrån när jag vill vara själv och inte sagt.
44. Haft känslor för någon som inte känt det samma? - det tror jag
45. Struntat i skolan för att göra något roligare? - öhm, inte vad jag minns
46. Sovit i en säng med någon av motsatta könet? - ahru

om dig
47. Hur gammal är du? - 15
48. Hur lång är du? - 164 typ
49. Vart bor du? - Sverige biatch
50. Är du nöjd med ditt rum? - ganska, lite stökigt nu
51. Villken är din riktiga hårfärg? - mellanblond
52. Vad väger du? - bra fråga, har inte vägt mig på länge.
53. Har du någon sjukdom? - sjukdom vet jag inte, men migrän då&då
54. Är dina föräldrar skilda? - ne
55. Gillar du skolan? - inte kul med massa prov & sånt men vännerna är ju super
56. Hur svarar du i telefonen? - hallå eller hej dt är hanna

sex
57. Är du oskuld? - maybe, maybe not?
58. Har du hafft sex med mer än 20pers? - nej
59. Skulle du vilja ha sex nu? - nejjj
60. Har du sagt nej till sex? - aa
61. Har du hafft nån KK? - nee ;D
62. Har du sugit/slickat? - personligt, men nej
63. Har du blivit slickad/avsugen? - samma svar som över

bästa
64. Förhållandet? - har inte haft ngt seriöst så kan inte säga så mkt
65. Vännen? - har ju flera :(
66. (Mysigaste) kyssen? - öhm, jag & mitt ex hade en trevlig stund ;d
67. Datumet? - 1994-05-10 såklart xp
68. Låten? - just nu, Don't Let It Go To Your Head och postcard - jordin sparks
69. Filmen? - oj, finns många bra ju!
70. Sporten? - ridning ofc, men fotboll är kul oxå :)

vad
71. Åt du senast? -
mat, själv?
72. Drack du senast? - vattten
73. Har du på fötterna? - strumpbyxor
74. Lyssnar du på just nu? - Don't Let It Go To Your Head
75. Gillar du mest hos dig själv? - att jag har så jävla bra humor. haha nejdå. Men jag försöker vara så snäll jag kan och inte vara någon annan än mig själv ! :D (hoppas jag lyckas!!)

Kommentarer
Postat av: Ludde

Interessant läsning;)



Sv: Hehe:) 16:) Jag skulle skrivit själv, men läste att du var 15;)

2009-11-18 @ 20:55:24
URL: http://anglars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0