091005

Hej på er...

Innan jag gör er oroliga så är det väl bra att säga att jag är vid liv!!!  Det gick bra i stallet, jag trillade inte av eller nåt sånt...  Skulle det hända så skulle jag nog inte våga erkänna det ändå.. :)

Skoldagen har varit helt okej faktikst. Det har gått lite segt ibland, men imorgon ska vi inte ens prata om hur segt det kommer att gå!
Bästa lektionen idag va ju lätt Franskan ialafall, älskar Johanna som jag har det med. Det är på franskan som jag har flummat (skrattat) mest under hela min skoltid. Jag tror att vi va extremt jobbiga när vi gick i 7an, då pratade vi hela lektionerna. I 8an så blev det lite bättre, eller mycket bättre rättare sagt. Våran lärare har älskat oss ända sen början i 6an... 
Antingen är man älskad av alla, eller hatad av alla... 

När jag gick till stallet idag fick jag väldigt ont i mina benhinnor, grymt störande faktikst... Så jag funderar på att vila från att springa lite nu... Ska nog faktikst fråga en kompis om vi ska dra till badhuset nån dag, och simma alltså...  För vi har växt ifrån det där med hopptorn, hahah.. Eller jag har inte gjort det.. Jag kommer alltid att vara lite yngre än alla andra mentalt...
Det trodde ni inte va? hahaha xD

Måste tacka för alla fina och söta kommentarer som vi får. Har varit inne och tjuvkollat på dom... Ska svara på dom nu faktikst... Men TACK ännu en gång...

//Elin♥




Update 19.50.

Gjorde en lista, men det blev helt cp när jag hade publicerat inlägget. Så jag skriver mer om en liten stund igen och inte orkar jag skriva den där listan igen ialafall!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi :$

2009-10-05 @ 19:14:28
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: A.F

ja :)

tack !:D

2009-10-05 @ 19:42:21
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0