kanske, kanske inte..

Nu är det första gången jag säger detta på länge tror jag..  Klockan är snart kavrt i 9, i skrivande stund...

Jag är extremt trött och borde gå & lägga mig..  Nu lovar jag nästan att jag inte kommer stanna vid datorn i en evighet.  Som jag har en tendens att göra.. 
Imorgon funderar jag på att dra till stan direkt när jag har slutat en snabbis. Ska typ köpa, hmm.. Nagellack tror jag och lite choklad & colalight tror jag...  Men vi får se...  Det känns så ovärt på nåt vis, men ändå så jävla värt..

Isåfall så äter jag inget i skolan, utan klarar mig till att jag kommer hem... Nog för att min enegi kommer att ta slut, men sak samma...  Det enda tråkiga är att jag kommer få va på stan själv...  Dom andra har lektion och ska bort eller nåt annat tråkigt.... 
Men vi får helt enkelt se vad jag känner för imorgon.Choklad & colalight finns ju på Konsum brevid skolan...

Men börjar fundera på om jag verkligen ska ha den där chokladen?! hmm...  Kommer få ångest efteråt!!! Nu låter det som om jag har värsta ätstörningarna...  Det har jag inte...

Jag väntar på mitt skolfoto också... Så jag kan skicka det runt om i Sverige så att folket får se vem jag är.. hehe..  Nej, men skickas ska det göra!!! Vart säger jag inte! hahaha!!!!

Ni får sova så sött så ska jag gå & ta en alvedon sen plugga och sova! Underbart!!!
//Elin♥


drömmermigbort...(mobba INTE bilden, tack. Jag vet redan att den är hemsk)


Kommentarer
Postat av: Simone

Vacker, Elin :)



Skulle önska godnatt också :)

2009-10-07 @ 00:11:22
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; Ja eller hur :O :D



Blev det en tur till stan? :)

2009-10-07 @ 14:46:11
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Sara

hehe jag vet att det är fejk :P men det gör inget för mig xd

2009-10-07 @ 15:26:43
URL: http://sarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0